Tysiąc odłamków Ciebie

 

Tysiąc istnień 

Tysiąc możliwości

 

JEDNO przeznaczenie










tytuł polski: TYSIĄC ODŁAMKÓW CIEBIE
tytuł oryginału: A THOUSAND PIECES OF YOU
autor: CLAUDIA GRAY
ilość stron: 351
data wydania: maj 2017
wydawnictwo: JAGUAR


 

 Kiedyś na jednym z blogów recenzenckich (niestety nie podam nazwy, bo już nie pamiętam) przeczytałam, że są serie książek, o których nie chce się zapomnieć oraz takie o których nie chce się pamiętać. Do których książek zalicza się pozycja Claudii Gray? Zapraszam do recenzji :)

 



Podróże w czasie? Podróże do innego wymiaru? Co powiecie na perspektywę zobaczenia niesamowitych miejsc i odgrywaniu ról niczym ze snu? Wynalezienie urządzenia, dzięki któremu to jest możliwe udało się rodzicom Marguerite Caine- naukowcom, którzy całe życie poświecili na jego odkrycie. Kiedy jednak Firebird- to właśnie urządzenie wreszcie zaczyna działać- ginie jego wynalazca, tata Margeurite. Wszystkie poszlaki wskazują na młodego i uwaga przystojnego  pomocnika fizyków - Paula Markova, który kradnie Firebirda i ucieka do innego wymiaru. Młoda dziewczyna rusza w pościg. Co ją czeka? Moc atrakcji i przygód. Przenosi się i przeskakuje do innych alternatywnych światów.Czy uda jej się złapać morderce i udowodnić mu winę?
 Musicie sięgnąć po tę książkę!


Jeżeli macie mnie na bookstagramie (lovemorebooks) to wiecie,że na początku nie mogłam się mówiąc kolokwialnie wgryźć w fabułę. Męczyłam się okropnie przy pierwszych stronach jednak kiedy przeczytałam 30 stron nagle nie mogłam przestać czytać dalej. Fabuła jest tak doskonała, że nie sposób się oderwać. Jest to mimo, że lekka młodzieżówka to również bardzo ciekawa, niebanalna historia z romansem w tle, romansem z innych wymiarów. Zaskakująca powieść, która mnie nie zawiodła.


z życia okładkowej sroki
Okładka jest przepiękna, fotogeniczna i śliska. Nie wiem jak mam wytłumaczyć to, że jest śliska, ale chodzi mi o to,że nie jest papierowa, a inna w dotyku, odbija też światło. Bardzo mi się podoba. Nadruk liter jest porządny. Szata graficzna bardzo mi się podoba.

wydanie i druk
Wydanie jest solidne. Książka warta swojej ceny. Można powiedzieć, że taka konkretna pozycja.








A jak u was? Czytaliście? Macie w planach? Czy może kompletnie nie wasze klimaty?


ZA EGZEMPLARZ DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU JAGUAR, KONIECZNIE ZAJRZYJCIE NA ICH STRONĘ I ZOBACZCIE NOWOŚCI! Link do strony wydawnictwa

8 komentarzy:

  1. Super, że Ci się podobała :) Jak dla mnie trochę zbyt nierealistyczna, ale kto wie, może kiedyś się skuszę :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się zaskoczona! Nie czytałam, ale oczywiście słyszałam o tej powieści i miałam mylne wrażenie, że to po prostu zwykła młodzieżówka, a nie młodzieżówka połączona z podróżami w czasie. Niemała niespodzianka. Zapewne do niej nie dotrę, bo odchodzę od książek tego typu, ale zdecydowanie się zgadzam, że okładka jest piękna. I cieszę się, że się podobała - nawet po średnio wróżącym początku.

    Pozdrawiam ciepło,
    S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do tej książki mam mieszane uczucia, ale chętnie sięgnę po kolejną część.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boję się, że książka nie przypadnie mi do gustu przez te wszystkie zmiany czasoprzestrzeni :D Ale ta okładka... Jest taka cudowna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze, ale ciągle widzę ją na bookstagramie i muszę się w nią zaopatrzyć ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam 80 stron tej książki i po prostu musiałam ją na chwilę odłożyć, bo tak mnie zanudziła. Dla odpoczynku zabrałam się za inne książki, jednak może kiedyś do tej wrócę.
    Pozdrawiam,
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam tyle różnych opinii o tej książce, że chyba sama muszę po nią sięgnąć i się przekonać, czy jest dobra, czy nie...

    Pozdrawiam. i zapraszam do mnie :)
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    IG @misskatherinesblog (https://www.instagram.com/misskatherinesblog/)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że okładka i tytuł przyciągają uwagę. Pomysł na fabułę interesujący :D Aczkolwiek raczej sobie odpuszczę tę książkę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 lovemore , Blogger