Z jakimi wydawnictwami współpracują blogerki i bookstagramerki?


Przedstawiam Wam szybki przegląd wydawnictw, które cenią moje koleżanki. Napisałam do dziewczyn i jak zawsze podołały wyzwaniu! Dzięki kochane!




polecamgoodbook


Niestety nie mam jednego ulubionego wydawnictwa. Są to trzy i nie wymieniam ich według kolejności kogo najbardziej cenię. Zacznę od Wydawnictwa Jaguar , z którym mam już długą współpracę. Bardzo lubię swobodne podejście do recenzenta, to że nie ignorują żadnej wiadomości i można z nimi na bieżąco wymieniać się korespondencję. Na dodatek pani, z którą współpracuję jest naprawdę miła, nawet jeśli napisałam negatywną recenzję, nie skreśla mnie z listy. Ja zawsze staram się być szczera, tak na marginesie. Następnym wydawnictwem jest Wydawnictwo Sonia Draga , które zaskoczyło mnie swoją otwartością. To jak został doceniony mój profil na Instagramie i wkład jest nie do opisania. Byłam szokiem, gdy do mnie napisano z tak miłymi słowami! Czuję, że to bardzo dobra współpraca, choć dopiero od niedawna ją zaczęłam. I kończąc, przejdę do Wydawnictwa Albatros. Uwierzcie mi, czułam totalne osłupienie, gdy zobaczyłam mail od tego wydawnictwa. Mają dużo warunków do spełnienia i trzeba być skrupulatnym. Pani, z którą pisze jest bardzo uprzejma, pozytywnie nastawiona i na razie chyba ją nie rozczarowałam. Cieszę się, że Albatros sprawdza swoich recenzentów.

białeksiążki


Najbardziej lubię współpracę z Wydawnictwem Jaguar. Cenię współpracę z nimi najbardziej za to, że mają super kontakt z recenzentami. Zawsze odpisują szybko na maile i są bardzo mili. Można spytać ich o wszystko, a oni zawsze pomogą.










katherin_the_bookworm

Hmm trudne pytanie. Chyba najbardziej lubię współpracować z Wydawnictwem Kobiecym. Z tym wydawnictwem nigdy nie miałam żadnych problemów, egzemplarze recenzenckie zawsze dostaję na czas. Poza tym kontakt z nimi jest bardzo dobry. Odpisują na każdą wiadomość, odpowiadają na pytania, rozwiewają wątpliwości, a przede wszystkim wydają takie tytuły, na których mało kiedy się zawodzę.







kasia_i_książki


Cześć, na wstępie dodam, że z wieloma nie współpracuję, bo nie odczuwam takowej potrzeby. Cenię sobie współpracę z Albatrosem. Po pierwsze są słowni, po drugie wysyłają egzemplarze finalne, po trzecie kontakt z nimi jest rewelacyjny. Drugim wydawnictwem jest W.A.B.- oni przeważnie wysyłają finalne, czasami zdarza się recenzencki. Oni również są słowni, a to dla mnie ważne. W obu wypadkach lubię książki jakie wydają. Zazwyczaj łapię się za thrillery, kryminały, sensacje – a oni mają zazwyczaj dobre pozycje. Chwilę współpracowałam z Media Rodzina  i w zasadzie tam ja miałam się odzywać, jak coś mnie zaciekawi. Jako, że nie biorę bóg wie ile pozycji do czytania, a Albatros i W.A.B. wysyłają mi dostatecznie, to z tym wydawnictwem współpraca ucichła. A i czasami wpadają pozycje od Buissnes and Culture – ale oni pośredniczą, także nie wiem jak ich zakwalifikować. Dodam, że z ich strony nie spotkałam się z nieprzyjemnościami, bo wiem, że niektórych one spotykają ze strony wydawnictw.

Zoltyfotel


Moja współpraca książkowa (jak to brzmi :D) jest praktycznie znikoma – w zamian za recenzje dostałam książkę „Kawa…” od Wydawnictwa Otwartego oraz „Kobieta w oknie” od Wydawnictwa W.A.B., ah i jeszcze z jednej nie skorzystałam, bo mnie nie interesowała tematyka, a nie mam presji tutaj żadnej więc odpuściłam. Reszta to moje własne zakupy. Jednak z tego, co obserwuję Wydawnictwo W.A.B ma na prawdę ciekawe pozycje do zrecenzowania. I zazwyczaj wygląda to tak – książka za zdjęcie+recenzja.







Comebook


W swoim "blogowym życiu" miałam okazję współpracować z kilkoma wydawnictwami. Niestety, nie każda z nich była przyjemnością. Ale znalazło się kilka wydawnictw, z którymi współpraca opiera się na wzajemnym szacunku i po prostu sprawia, że człowiekowi "się chcę". Jednym z takich wydawnictw jest moja pierwsza współpraca- wydawnictwo Literackie. Pełen profesjonalizm, dobry kontakt. Kolejne dwa wydawnictwa to Sonia Draga i Feeria Young- moje niedawne współprace. Odbieranie maili od tych wydawców nie sprawi, że będziecie się denerwować, można się dogadać tak, aby obie strony były ze współpracy zadowolone. Współpracując z nimi nie czuje się jak tania siła robocza, która robi reklamę wydawnictwom, a później się "żegnamy". Mam wrażenie, że jestem doceniana i współpracuje z kimś, kto doceni moją pracę i napisze chociaż "dziękuję".

Grovebooks


Na samym początku moich współprac z wydawnictwami patrzyłam na nie trochę przez różowe okulary, skoro już ktoś chce wysłać mi książkę to na pewno wszystko będzie super. Niestety były takie wydawnictwa, którymi się rozczarowałam. Na książki czekałam bardzo długo a czasem ogóle ich nie dostałam, dlatego teraz starannie wybieram wydawnictwa, z którymi chcę współpracować. Najlepszy teraz mam kontakt z grupą wydawniczą Foksal (WAB, YA, Uroboros) korespondencja z nimi jest dosyć konkretna, ale przy tym bardzo przyjemna, nie ma napięcia, w którym zastanawiam się jak zacząć, co napisać gdzie przecinek a gdzie kropka. Kolejnym takim wydawnictwem jest wydawnictwo kobiece, które ostatnio coraz częściej zachwyca mnie swoimi nowościami. Szkoda jedynie, że nie ma ono stałej współpracy i trzeba prosić o dane tytuły. Ostatnim wydawnictwem, które lubię a moim zdaniem jest dosyć niedoceniane to wydawnictwo Dreams. Jeśli chodzi o wymianę mailową jest naprawdę bardzo w porządku, wysyłają wiadomości ze swoimi nowościami i są bardzo pozytywnie nastawieni do recenzentów.

Ver.reads


Na swojej liście mam kilka wydawnictw, z którymi współpraca jest dla mnie czystą przyjemnością. Przede wszystkim Sonia Draga, nie tylko za ekspresową wysyłkę, ale i za świetny kontakt. Niejednokrotnie za wysłanie linków nie otrzymuję chociażby głupiego dziękuję, a tutaj widać, że recenzje są czytane – i doceniane! Kolejne wydawnictwo to Albatros, mają bardzo konkretny regulamin, dzięki czemu wiem, czego się spodziewać i obie strony są zadowolone. Bardzo dobrze współpracuje mi się również z Czwartą Stroną, przesyłki są kreatywne i dosyć często otrzymuję książki niespodzianki. Na sam koniec chciałabym wspomnieć o Wydawnictwie Poznańskim, głównie za jakość i sposób wydawania książek oraz drobiazgi związane z ich akcjami promocyjnymi – coś pięknego!

Ona.lubi



Przyznam szczerze, że zakładając konto na instagramie, nie miałam pojęcia o współpracach z wydawnictwami. Przez pół roku żyłam sobie w błogiej nieświadomości, czytałam książki, robiłam im zdjęcia, pisałam krótkie opinie o nich i przede wszystkim poznawałam niesamowitych ludzi. Gdy liczba tych ludzi zaczęła zbliżać się do 1k w mojej skrzynce pojawiły się pierwsze e-maile z propozycjami przeczytania książki i podzielenia się opinią na moim bookstagramie. Od początku takie wiadomości i propozycje traktowałam jako nagrodę i miły dodatek do tego, czym zajmowałam się w każdej wolnej chwili. 
Długo myślałam nad tym z jakim wydawnictwem współpracuje mi się najlepiej. Ale niestety (a raczej stety!) nie jestem w stanie wskazać tego jednego jedynego. Dlaczego? Bo rozmawiam, prowadzę dialog z wydawnictwem, nie boję się zadawać pytania. Pewnie, czasem (a nawet często) zdarza się, że nie otrzymuję na nie odpowiedzi, ale wtedy nie tracę czasu na taką współpracę. I dzięki temu, że staram się rozwiać wszystkie moje wątpliwości (a także wątpliwości wydawnictwa) przed podjęciem decyzji o współpracy, to potem nie mam z nią problemu. Znam wymagania, jakie muszę spełnić, ale także wydawnictwo, z którym współpracuję od początku wie, na jakich warunkach ja pracuję. Bo pamiętajcie o jednym - nie tylko osoby proponujące nam współpracę mogą stawiać wymagania. My też możemy, a nawet powinniśmy je mieć. Myślę, że właśnie dlatego dobrze mi się współpracuje ze wszystkimi wydawnictwami, od których otrzymuję książki. Pamiętajmy, że po drugiej stronie mejla kryje się prawdziwy człowiek, z którym zawsze można się dogadać. :) 

Post o współpracach w pierwotnej formie miał być w dwóch częściach, jednak dodam jeszcze do niego część trzecią- to co ja lubię w wydawnictwach, we współpracach, które wydawnictwa uważam za najlepsze i dlaczego.

A Wy, z jakim wydawnictwem lubicie współpracować albo marzycie o współpracy?



































11 komentarzy:

  1. Fajny i ciekawy pomysł na wpis! Widzę, że niektórzy mają podobne do mnie zdanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo wydawnictw wymieniłaś, ciekawa jestem jaki ułamek jest tych, z którymi współpraca się nie układa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że dajesz znać komu można zaufać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że początującym we współpracach bogerom ten post bardzo może pomóc :) No a ja ostatnio współprac mam dosyć, jakie by one nie były. Mam tyle własnych książek do przeczytania, że na widok maila z propozycją - zamykam laptopa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że mój blog i Bookstagram jeszcze nie rozwinął się tak, żeby któreś wydawnictwo chciało ze mną zawrzeć współpracę stałą. 🙁 Ale teraz już wiem gdzie się kierować 😃 Super post!
    Pozdrawiam,
    Laura z Loreenbooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także współpracuję z wieloma wydawnictwami. Jestem bardzo zadowolona. Na moim etapie, już niestety niektórym wydawnictwom muszę odmawiać współpracy stałej, gdy do mnie piszą :) Genialny pomysł z tym postem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę skorzystać z tej okazji. Muszę podziękować Dr Wealthy za odzyskanie mojego byłego męża. Jestem Linda Gibson z USA, po 7 latach małżeństwa mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety Zrobiłem co mogłem, żeby go odzyskać, ale wszystko, co zrobiłem, było na próżno, byłem smutny, ale nie straciłem nadziei na zdobycie go z powrotem, ponieważ miałem wiarę w Boga. Więc szukam w Internecie, jak odzyskać mojego męża, i natknąłem się na stanowisko dr Wealthy o tym, jak pomógł kobiecie odzyskać ją, skontaktowałem się z nim i opowiedziałem mu o bólu, przez który przechodziłem, powiedział mi, co i zrobiłem to, potem rzucił zaklęcie miłosne dla mnie 48 godzin później mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział, że jest mu przykro z powodu tego, co zrobił i że bardzo za mną tęskni, później tego samego dnia wrócił do domu i błagał moje przebaczenie, odkąd nasza miłość stała się silniejsza. Dla cudownych rzeczy, które dr Wealthy dla mnie zrobił, byłoby niesprawiedliwe, abym nie dał do zrozumienia całemu światu, że tak potężny rzucający zaklęcia żyje. Jeśli chcesz odzyskać swoją dawną szybką wiadomość e-mail Dr Wealthy na wealthylovespell@gmail.com lub dodać go na WhatsApp +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć wszystkim, jestem tak podekscytowana, że ​​mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie dla innej kobiety. Mój mąż miał romans ze współpracownikiem i tak bardzo kocham mojego męża, ale on zdradzał mnie ze swoim współpracownikiem i tą dziewczyną, myślę, że używa czarów lub czarnej magii na moim mężu, aby mnie nienawidził i to był tak krytyczny i nie na miejscu - cały dzień i noc płaczę, aby Bóg zesłał mi pomocnika, abym przyprowadził z powrotem mojego męża! Byłem naprawdę zdenerwowany i potrzebowałem pomocy, więc szukałem pomocy w Internecie i trafiłem na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Bogaty może pomóc szybko odzyskać byłego chłopaka. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałem się z nim i powiedział mi, co mam robić, a ja to zrobiłem, a potem rzucił dla mnie zaklęcie miłosne. 22 godziny później mój mąż naprawdę zadzwonił do mnie i powiedział, że tak bardzo za mną tęskni. O mój Boże! Byłem bardzo szczęśliwy, a dziś znów jestem szczęśliwy z moim mężczyzną i radośnie mieszkamy razem i dziękuję potężnemu czarodziejowi, dr. Bogu, jest tak potężny i postanowiłem podzielić się tutaj swoją historią. jeśli jesteś tutaj, a Twój Kochanek Cię odrzuca lub Twój mąż przeniósł się do innej kobiety, nie płacz już, skontaktuj się z doktorem Wealthy, aby uzyskać pomoc ... Oto jego e-mail, wealthylovespell@gmail.com
    Wykonuje również następujące zaklęcie
    Zaklęcie ciąży
    Czar miłości
    Zaklęcie powiększające penisa
    opryszczka
    Zwycięskie zaklęcie
    Jego WhatsApp +2348105150446
    Blog: wealthylovespell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nazywam się Julia i jestem z Kanady, chcę pokazać światu, w jaki sposób pomogła mi wspaniała dr Okpa, która przywróciła mi mojego kochanka w ciągu 24 godzin, byłam bardzo zaskoczona, że to się stało, ponieważ nigdy się nie spodziewałam odzyskaj mojego kochanka po tym, jak mnie zostawił. Więc chcę podziękować dr Okpie za to, co dla mnie zrobił i polecam go wszystkim, którzy potrzebują pomocy małżeńskiej lub pomocy w związku: +27653527813 lub e-mail okpatempleofsolution@gmail.com

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłość jest piękna, gdy masz kogoś, z kim możesz się nią dzielić 💝💝 Dr Ekpen ogiogun jest bardzo autentycznym rzucającym zaklęcia oraz bardzo wyjątkowym i potężnym człowiekiem mądrości. Nie mogłam zajść w ciążę, bo miałam problemy z płodnością. Mój mąż rozwiódł się ze mną z tego powodu. Byłem tak zmartwiony i ciągle płakałem, a nawet myślałem o popełnieniu samobójstwa, ale mój przyjaciel przedstawił mnie wspaniałemu człowiekowi o imieniu Dr Ekpen ogiogun, który również pomógł jej z jej problemem. Dała mi jego e-mail, a ja skontaktowałem się z nim i wszystko mu wyjaśniłem. Zapewnił mnie, że mi pomoże i nie powinienem się martwić. Dr Ekpen ogiogun przywrócił radość mojemu życiu i mojej rodzinie, przywracając mi męża swoimi duchowymi mocami, zmuszając mnie do zajścia w ciążę, lecząc chorobę nowotworową mojej siostry, lecząc także wirusa hiv mojego kuzyna jego specjalnym moce, a także zmusił mojego przyrodniego brata do wygrania na loterii 2 milionów dolarów. Dr Ekpen ogiogu to naprawdę utalentowany, niesamowity i bardzo dobry człowiek, który naprawdę wie, jak lepiej wykonywać swoją pracę, a gdyby nie on, do czego by się zwróciło moje życie? Dr Ekpen ogiogun dziękuję bardzo i nigdy nie przestanę mówić o twoich wielkich czynach. Słowa nie są w stanie wyrazić, ile dobrego zrobiłeś dla mnie i mojej rodziny i wierzę, że nawet tysiąc słów nie wystarczy, aby opisać Twoje dobre, wspaniałe dzieła. Jeśli potrzebujesz pomocy duchowej, dlaczego nie pobiec do dr Ekpen ogiogun? po prostu skontaktuj się z dr Ekpen ogiogun na jego e-mail: (ekpenogiogunspellcaster@gmail.com) A on ci pomoże. Dr Ekpen ogiogun jest nieszkodliwy, bezpieczny i niezawodny, więc skontaktuj się z nim już teraz i uzyskaj rozwiązanie. Dziękuję dr Ekpen ogiogun. ekpenogiogunspellcaster@gmail.com lub jego numer Whatsapp. +2347045604010

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech Bóg błogosławi doktora WALE’a za jego wspaniałą pracę w moim życiu. Byłam w separacji z mężem przez okres pięciu lat i nie byłam usatysfakcjonowana, że muszę odzyskać męża, ponieważ życie w samotności było tak straszne dla mnie i mojej trójki dzieci Szukałem informacji na temat jakiegoś zaklęcia, które może przywrócić ukochaną osobę i wtedy natknąłem się na DR WALE’a. Widziałem komentarz na temat DR. WALE’a, w jaki sposób łączy kochanków za pomocą rzucającego zaklęcie. Skontaktowałem się z nim i on mnie poprowadził. Poprosiłem o rozwiązania, zaczął lekarstwo na moje zaklęcie, poprosił o pewne informacje, które mu wysłałem, a także powiedział mi, że musimy kupić kilka przedmiotów, aby zaklęcie zadziałało na mnie na dobre i które wyczułem dla niego pieniądze po kilku tygodniach mój mąż dzwoni do mnie i zaczyna błagać o przebaczenie za wszystko, co się wydarzyło. Jestem teraz bardzo szczęśliwy, że znów jesteśmy jedną rodziną dla każdego, kto może potrzebować pomocy wielkiego rzucającego zaklęcia. Możesz skontaktować się z WhatsApp: +2347054019402 lub e-mailem: drwalespellhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 lovemore , Blogger