BAD BOY'S GIRL

Nienawidziłam Cię.
Teraz Cię kocham.


Wattpad otwiera drzwi i udostępnia wgląd do miejsc, gdzie drzwi są zamknięte i widok jest ograniczony.” - Margaret Atwood


To właśnie dzięki mocy Wattpadu mamy przyjemność trzymać w ręku i czytać wydaną przez wydawnictwo Jaguar książkę. Pozycja ta uzyskała aż 183 mln pobrań!

Skąd ta popularność debiutanckiej książki? Warto po nią sięgnąć? Zostańcie ze mną, zapraszam do recenzji!


@jessgirl93 a właściwie Blair Holden stworzyła książkę, która zawładnęła moim sercem. Ale powoli, zanim przejdę do zachwytu najpierw trochę o treści.

Książka opowiada o dziewczynie – Tessie, która jest w ostatniej klasie szkoły średniej. Jej życie i cały bieg wydarzeń krąży wokół trzech osób. Pierwszą z nich jest Nicole–piękna, była przyjaciółka, która zaczęła chodzić z chłopakiem, w którym Tessie się kochała i porzuciła ją ze względu jej wagę i wygląd (kiedyś była gruba i niezbyt atrakcyjna i popularna), i usilnie uprzykrza jej życie. Następną ważną osobą jest Jason Stone, chłopak w którym kocha się Tessa, który jest z Nicole i który absolutnie nic nie robi, aby uwolnić dziewczynę od szykanowania. Ostatnią, moją ulubioną postacią jest Cole Stone, jego życie polega na dokuczaniu Tessie, wrócił po kilku latach, ponieważ był w szkole wojskowej, kocha się w nim Nicole, a on kocha się w? Domyślacie się już w kim? I tu zaczyna się zabawa. Tessa musi wybrać kogo tak naprawdę pragnie i z kim chce być. Czy uda jej się wyjść z podniesioną głową ze starcia z Nic i Jayem? Czy zaufa swojemu prześladowcy?

Jak widać książka ma wiele wątków, które się ze sobą zazębiają i tworzą niesamowitą fabułę. Fabułę, o której myślałam ciągle. Analizowałam sytuacje, porównywałam i wracałam do ulubionych fragmentów.

Książkę musicie przeczytać!

Gabaryt książki to ponad 400 stron, nie zrażajcie się tym. Pochłoniecie ją w dwa dni, czytanie idzie niewiarygodnie szybko, historia nie nudzi. Ciągle chce się więcej. Uwierzcie.

Zakończenie… Byłoby fajne, gdyby nie to że nie mam części drugiej! Tak bardzo chce dowiedzieć się, jak potoczą się dalsze losy Tess. Chce więcej!

A wiecie co jest najlepsze? Prawa filmowe sprzedane ‒ Collective Digital Studios!

 Jeżeli jeszcze nie macie swojego egzemplarza, musicie to zmienić! Polecam w 100%!
Za egzemplarz dziękuję




6 komentarzy:

  1. Opis książki przypomina trochę telenowele xd ale może kiedyś przeczytam skoro polecasz :)

    Pozdrawiam Grovebooks

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm, Tessa XD. Od razu mi się skojarzyło z After. Ale i tak zamierzam przeczytać, mówiłam :D. Bardzo kusi.
    Pozdrawiam ;)
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie przeczytam, bo zawsze na tego typu książkach się zawodzę. Po prostu nie lubię tego gatunku i nie jest on dla mnie :)

    Pozdrawiam, oliviaczyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie ksiazki, od nienawiści do miłości. Z chęcią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No brzmi mega ciekawie. Nie słyszałam o niej, dlatego fajnie, że dałaś ten wpis. Trzeba będzie to sprawdzić :)

    kasiaiksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie to zagmatwanie brzmi i mega młodzieżowo a ja mam niesamowity odrzut od tego typu literatury ostatnimi czasy, także bez żalu sobie odpuszczę czytanie tej pozycji 😅 Miło widzieć Cię z powrotem 👍🏻

    she__vvolf 🐺

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 lovemore , Blogger