Pierwszy świąteczny (we wrześniu) post z zapowiedziami! Wydawnictwo Kobiece

Jak wiecie nie tylko książki czytam szybko- jestem także pierwsza z zapowiedziami świątecznymi! Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam świąteczne opowieści. Mimo, że dopiero wrzesień już coraz częściej sięgamy po cieplejsze ubrania. Teraz pewnie się śmiejecie z tego postu- bo jest bardzo zimowy, ale zobaczycie jak szybko zleci! Ledwie mrugnięcie i będzie już grudzień.

Jako najlepsza organizatorka, książek które, chce przeczytać - zapisuję tytuły i ustawiam się w kolejce po egzemplarze.

Poniżej przedstawiam wam zapowiedzi, które na zimę szykuje dla nas :


1
PSIEGO NAJLEPSZEGO
Kolejna cudna książka bestsellerowego Camerona, autora kinowego "Był sobie pies"



Życie Josha wywraca się do góry nogami gdy pewnego dnia poznaje Lucy – ciężarną suczkę, która szuka domu. Głębokie spojrzenie brązowych oczu pełnych czułości nie pozostawia mu wyboru. Mimo braku doświadczenia i początkowej niechęci Josh decyduje się zająć suczką i jej szczeniętami najlepiej jak potrafi. Poszukując pomocy w schronisku, poznaje kolejną kobietę, która odmieni jego życie – piękną Kerri.


Jeżeli oglądacie moje insta story na bookstagramie, wiecie, że mam hopla na punkcie mojego zwierzaka. Dlatego nie mogę przejść obojętnie wobec takiej książki i jeszcze tak słodko wydanej.



2
ŚWIĄTECZNE MARZENIE
Urokliwa opowieść o spontanicznym uczuciu, które otula dwoje ludzi w świątecznej scenerii.


 Meg zawsze marzyła o perfekcyjnych świętach i ma plan takie sprawić swojemu małemu synkowi. Co z tego, że na idealnym obrazku brakuje męża? Jednak kiedy kobieta spotyka intrygującego Edda zaczyna czuć potrzebę mężczyzny przy boku w tym wyjątkowym dniu. Problem w tym, że architekt mieszka aż za oceanem… Czy Meg odważy się ruszyć w pogoń za głosem serca? Ciepła i poruszająca opowieść o miłości osadzona w świątecznym klimacie Nowego Jorku, pióra niezrównanej Amandy Prowse.


Romans i to świąteczny, czego chcieć wiecej! Bardzo kojarzy mi się z Wszystko przez ten Nowy Jork, swoją drogą książkę można wygrać w rozdaniu na instagramie: lovemorebooks.





3
OŚWIADCZYNY
Romantyczna podróż w czasie z olśniewających balów debiutantek w Londynie na przykryte zimowym puchem ulice współczesnego Manhattanu


Niepoprawna romantyczka Amy nie ma nic do stracenia, kiedy tuż przed Bożym Narodzeniem porzuca ją ukochany i zostaje całkiem sama tysiące kilometrów od rodziny. Odpowiadając na ogłoszenie o osobę do towarzystwa dla tajemniczej starszej pani, nie spodziewa się, że odkryje namiętną historię, która czekała pięćdziesiąt lat, zanim ktoś ją opowie. Wkrótce Amy wyrusza do Nowego Jorku w towarzystwie ekscentrycznej Georgii Hamilton. Dystyngowana dama nie tylko zaczyna udzielać dziewczynie lekcji dobrego stylu, ale odsłania przed nią bolesną historię z przeszłości. Czy miłość to siła tak potężna, aby wzniecić wspomnienia dni, które minęły dawno temu?

Znowu romans i znowu świąteczny. Wyobraźcie sobie, wy, fotel z kocykiem, ciepła kawa lub herbata, śnieg za oknem, rozpalony kominek, światełka od choinki i ta książka. Ale się rozmarzyłam...


Jest jakiś tytuł, który już wam wpadł w oko? 

Za materiały do artykułu dziękuję 

5 komentarzy:

  1. Myślę, że każda z tych książek jest na swój sposób wyjątkowa :)
    Hej! Ja po książkę sięgnęłam i nie miałam aż tak drastycznych opinii po jej przeczytaniu, ale rozumiem dlaczego nie przypadła Ci do gustu - z pewnością ma wiele niedociągnięć i nie jest niczym wybitnym - chociaż mi akurat czytało się ją szybko i przyjemnie, ale to dlatego, że ja nie miałam wobec niej żadnych większych oczekiwań ��

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    shevvolfxczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym wpisem uświadomiłaś mnie jak blisko już do świąt czyli owinięcia się w koc z kubkiem cieplutkiej kawy w dłoni tuż obok rozświetlonej choinki pochłaniając kolejną książkę jednocześnie obserwując co jakiś czas spadający śnieg!
    I własnie do tego scenariusza "Świąteczne Marzenie" wydaje mi się być idealne!
    Na blogu zostaje na dłuzej, pozdrawiam, Daria z Pozdrawiam, Daria z book-night

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam święta i wszystko co jest z nimi związane.W tym względzie jestem niepoprawną romantyczką.Już od listopada co roku planuje dekoracje świąteczne i moja rodzina wie,że mam na tym punkcie kompletnego fioła.Świąteczne marzenie zapowiada się bardzo ciekawie i z chęcią przeczytam.

    http://czytanestrony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal lubię święta, ale już nie tak jak kiedyś niestety. Jedyną pozycją, która mnie w jakiś sposób zachęca to opcja druga i to głównie przez okładkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, może skuszę się na powieść Prowse.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 lovemore , Blogger