365 DNI ZOBACZYMY SIĘ ZNÓW






,,Zamilcz, przemyśl, kochaj, idz”



Debiutancka powieść Alicji Górskiej wpadła w moje ręce całkowicie niespodziewanie. Nie spodziewałam się wiele- w końcu to siedmnastolatka, pierwsza książka, początki… Jednak 365 dni Zobaczymy się znów była dla JEDNYM WIELKIM POZYTYWNYM zaskoczeniem, pokazując, że nie powinno się oceniać po pozorach.




Lullaby jest studentką i narzeczoną Evana-młodego bizmesmena. Na pozór ich związek jest idealny, Evan jest idealny, a sama Lullaby czuje się jak księżniczka. Dziewczyna myśli że jest szcześliwa, aż do czasu gdy poznaje Louisa, który sprawia, że zaczyna ona naprawdę oddychać i życ. W życiu jak to w życiu nic nie może być proste i idealne. Jej świat przewraca się do góry nogami. Wzruszająca historia o sile miłości, o prawdziwym uczuciu, przetrwaniu, rozstaniach, stracie i tajemnicach!
TAJEMNICZA WCIĄGAJĄCA 
Wciąga od pierwszych stron w prost nie mogłam się oderwać. Nie jest to zwykły romans połaczony z nutką fantastyki- jest to lektura, która pozostawia pytania, zmusza do refleksji na temat samego siebie. Na ogół nie czytam książek, gdzie poruszany jest temat wiary czy też Boga –uważam go za trudny i ciężko jest zachować pewnien dystans, jednak Alicja przemyciła ten temat tak subtelnie i sprawnie, że aż miło było brnąć przez kolejne kartki. 
SUBTELNA MIŁOŚĆ
Miłości jest dużo, Alicja pięknie ją pojmuje i opisuje. Nie raz i nie dwa robiło mi się ciepło na sercu, kiedy czytałam niektóre zdania. Lubię książki, które mnie zaskakują i wzruszają. 365 dni Zobaczymy się znów własnie taka jest!
 NIEPRZEWIDYWALNA
Zakończenia w życiu bym się nie domyśliła! 
WZRUSZAJĄCA
Kiedy życie Lully wali jej się na głowę i przeżywa swoje tragedie, momentalnie miękknie serce.







POLECAM, 200 stron czystego relaksu, nie głupiej lektury, wciągającej i szybkiej, a przy tym przyjemnej.

Dziękuję za egzemplarz wydawnictu Nova Eres
 http://novaeres.pl/

15 komentarzy:

  1. To już druga recenzja tej książki, na którą wpadam w tym dniu, i kolejna, która sprawia, że bardzo chcę ją przeczytać. Mam nadzieję, że kiedyś na nią trafię :)

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na rozdanie na moim bookstagramie :) do wygrania właśnie ta książka

      Usuń
  2. Mam tę książkę już od jakiegoś czau na oku, chyba nadszedł moment zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na rozdanie na moim bookstagramie :) do wygrania właśnie ta książka :*

      Usuń
    2. wstyd sie przyznać :D ale instagrama to ja nie ogarniam :P

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym debiucie, chyba się na niego skuszę, bo wpada w mój gust :)
    Pozdrawiam :)
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na rozdanie na moim bookstagramie :) do wygrania właśnie ta książka

      Usuń
  4. Ciągle czekam tylko aż upoluje ten tytuł na jakiejś promocji. :P
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :
    https://okiembibliofila.blogspot.com/2017/08/recenzja-tak-wyglada-szczescie-jennifer.html?showComment=1503310972597#c4150452804552362862

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tej książce, a brzmi ciekawie :)

    Pozdrawiam, Justyna z www.w-temacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłam ją wczoraj.. jestem bardzo ciekawa czy przypadnie mi do gustu 😊
    Pozdrawiam, Maobmaze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 lovemore , Blogger