Autorka, której poprzednie książki pokochałam. Czy Szklany Tron pokona Dwory?


Szklany Tron
Sarah J. Maas

Piękna. Niebezpieczna. Skazana na zwycięstwo.

Jeżeli trafiliście tu z instagrama z pewnością wiecie, że Dwory pokochałam i ciągle robię ich #rereading. Po serii Dworów za obowiązek postawiłam sobie przeczytanie serii Szklanego Tronu, o którym słyszałam wiele pozytywnych opinii. Powiem Wam w sekrecie, że nawet jakby opinie byłyby negatywne i tak bym sięgnęła po tę serię. #prawdziwa_fanka_Maas
Główną postacią jest Celaena Sardothien, która jednocześnie jest najlepszą zawodową morderczynią. Jej imię i nazwisko zna każdy, niesie się ono echem i uznawana jest za największy postrach, niezawodna zabójczyni. Przez jedną sytuacje zostaje złapana. Skazują ją na pracę w obozie śmierci. Po roku morderczej pracy dostaje propozycje od Doriana- księcia. Może zostać Królewską Zabójczynią, musi tylko wygrać turniej. Jeśli wygra po odbyciu służby czeka ją wolność, o której marzy. Uczestnicy turnieju zaczynają ginąć. Celaena stanie się ofiarą? Czy uda jej się wykryć zabójcę?
Książka mnie na początku nie zachwyciła jakoś szczególnie, ale …

Kiedy akcja nabiera rozpędu i wprowadzeni jesteśmy w całą otoczkę intryg, królewskich bali, morderstw, rodzących się przyjaźni i miłości to przepadłam. Książka czasami przywodziła mi na myśl serial, który kocham czyli Grę o Tron. Dla mnie to wielki plus.

W książce jest wiele wątków. Uwielbiam styl pisania i poruszania się między wątkami Maas. Podziwiam ją, że potrafi zapętlić całą fabułę i ją rozwiązać w jednym rozdziale. Ze względu na jej płynność bardzo szybko i łatwo się ją czyta. Z łatwością można zrozumieć złożoność tamtego świata i poukładać całą akcje.

Myślę, że jeżeli lubicie fantastykę a już na pewno jeżeli uwielbiacie Dwory to seria Szklanego Tronu jest dla Was!

Ps. Jestem po drugiej części i uwierzcie, tam to się dzieje!
Egzemplarz dzięki Wydawnictwu Uroboros

5 komentarzy:

  1. ruga część jest moją ulubioną, pierwsza również mi się podobała, ale to w drugiej działo się najwięcej. :D
    A co do Dworów - przeczytałam pierwszy tom i odkąd pamiętam planuję że zabiorę się za drugi i nijak mi to nie wychodzi. xD A ponoć drugi tom jest lepszy. :D Może kiedyś wreszcie mi się uda i przeczytam. :D
    Pozdrawiam! :)
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety książka do mnie nie przemawia. Nie do końca są to moje klimaty.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy tom to zaledwie wprowadzenie, dopiero drugi atakuje czytelnika z różnymi tajemnicami i wątkami, także zgadzam się: tam to się dzieje :P A dalej jest tylko lepiej!

    www.kulturalnameduza.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój dom był wypełniony niekończącymi się problemami i nieszczęściami, które doprowadziły do ​​rozwodu, którego nigdy nie chciałam z mężem. Wszystko się załamało i poszliśmy własnymi drogami. Próbowałam iść dalej, ale było to dla mnie bardzo trudne, ponieważ nadal kochałam mojego męża, a moja córka zawsze płakała, chcąc odzyskać ojca. Nie miałem innego wyjścia, jak szukać pomocy, co skłoniło mnie do skontaktowania się z DR DAWN po zobaczeniu tylu dobrych uwag na temat jego pracy. Zapewnił mnie, że pogodzi mnie i mojego męża swoim zaklęciem pojednania, które zrobił. Cieszę się, że mogę powiedzieć wszystko, że osiągnąłem pożądany rezultat po 2 dniach, miłość i szczęście zostały przywrócone i wróciliśmy do siebie i wierzę, że to dla nas na zawsze i wszystko dzięki DR DAWN za zrobienie tak wiele dla ratowania mojej rodziny . Nigdy nie jest zbyt zajęty, by komukolwiek pomóc. Więc skontaktuj się z nim teraz, jeśli potrzebujesz pomocy. napisz do niego teraz przez: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +2349046229159 Ten komentarz z uznaniem pochodzi od Julii Lorenzo.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 lovemore , Blogger