Clarissa

Zanim o książce najpierw o autorze...
Jack Laurgier to brytyjski pisarz mieszka w Polsce już od dwudziestu lat. W swoich książkach przeplata różne kultury. Na co dzień mieszka w Polsce, czas swój natomiast spędza podróżując między Anglią a Polską. Urodził się w 1960 roku w Polsce, którą następnie opuścił i wrócił w czasie zmian o upadku Muru Berlińskiego.



Bohaterka jest kochającą żoną, która zostaje wysłana na półroczną delegację do Wielkiej Brytanii.  Kobieta ma za zadanie rozwijać filię firmy daleko od domu. Główna bohaterka to kobieta po czterdziestce, jest szczęśliwą mężatką, ale w jej małżeństwo wkradła się rutyna. Clarissa to także matka dwójki prawie dorosłych dzieci. Ma wydawałoby się, że wszystko, ale ciągle czegoś jej brakuje...

Powieść obyczajowa, która jest o poszukiwaniu siebie, o odnalezieniu sensu i o ... miłości.


Książkę zaliczam do szybkich i lekkich. Najbardziej mi się podobało przedstawienie Polski i Anglii. Kultura Wielkiej Brytanii jest niemal na każdej stronie- odkrywamy ją razem z Clarissą.  W powieści bardzo dużo jest o stosunkach rodzinnych, o akceptacji, o wspólnych decyzjach.  Myślicie zapewne, że książka jest nudna a bohaterka przewidywalna? O nie, też miałam taką myśl, ale wszystko się zmienia za pomocą wyjazdu na Mazury. Clarissa jest genialna i nieprzewidywalna! A i muszę wspomnieć, że też książka jest zabawna. Idealna książka na deszczowe dni!





Wydawnictwo Lira Egzemplarz  

5 komentarzy:

  1. Raczje po nią nie sięgnę, bo dużo książek czeka u mnie na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo ciekawej recenzji myślę, że nie jest to książka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie lekkie książki są idealne na letnie popołudnia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zaszczyt dzielić się tym cudownym świadectwem ze światem. Jestem Beth Walters z Anglii. Mój mąż rozwiódł się ze mną 4 miesiące temu i przepełniały mnie wyrzuty sumienia, ponieważ nie wiedziałam, co zrobić, aby naprawić problemy z moim mężem. Szukałem pomocy w Internecie, jak mogę uzyskać pomoc w moim małżeństwie i odkryłem świetne świadectwa o WEALTHY LOVE SPELL, który postępował ze swoimi zaklęciami. Skontaktowałem się z nim i oto doktor Bogaty powiedział mi, że przygotuje dla mnie zaklęcie, które przywróci mi męża. Byłem sceptyczny, ale nie miałem innego wyjścia, jak tylko z nim pracować. Dwa dni później mój mąż zadzwonił do mnie, że wraca do domu i od tego dnia do dziś żyjemy spokojnie. Wrócił teraz z tak wielką miłością i troską. Dziś z radością informuję was wszystkich, że ten czarodziej ma moc przywracania kochanków, a najbardziej zaskakujące jest to, że nasza miłość jest teraz bardzo silna, każdy dzień to szczęście i radość. Nie ma to jak bycie z mężczyzną, którego kochasz. Gorąco polecę dr Bogatego każdemu, kto potrzebuje jakiejkolwiek pomocy. Jeśli masz jakiś problem, skontaktuj się z Dr Bogaty, daję Ci 100% gwarancji, że on Ci pomoże !!

    wealthylovespell@gmail.com

    Napisz do niego w Whats-app +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie podziękowania dla dr Ibebho za promocję, którą otrzymałem z mojego biura, jeśli masz jakikolwiek problem Skontaktuj się z nim, aby mógł ci pomóc e-mail: dribebhoherbaltemple@gmail.com lub Whatapp: +2349134797469

    (1) Jeśli chcesz, żeby twój ex wrócił
    (2) jeśli nadal masz złe sny.
    (3) Chcesz awansować w swoim biurze.
    (4) Jeśli chcesz mieć własne dziecko.
    (5) preparaty ziołowe
    (6) Chcesz być bogaty.
    (7) Chcesz związać swojego męża/żonę ze sobą na zawsze.
    (8) Jeśli potrzebujesz pomocy finansowej.
    (9) Pozwól ludziom słuchać twoich słów i robić to, co chcą.
    (10) Rozwiązanie sprawy ETC

    Wszystkie usługi są gwarantowane w 100% i pojawiają się w ciągu 24-48 godzin.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 lovemore , Blogger