mona kasten trust again powieść


Moją ulubioną książką jest jak dobrze wiecie November 9. Ta książka to dla mnie lekka inspiracja November 9, ale tylko ze względu na fakt , że mamy do czynienia z dziewczyną, która pisze najpierw swoje erotyki i publikuje je w sieci a następnie opisuje własną historię ze zmienionymi imionami.

O n a postanowiła skończyć z miłością
O n nie chce z niej zrezygnować


Trust again to historia, w której poznajemy Dawn i Spencera. Dawn to dziewczyna, która ma wielką pasję- pisarstwo. Pilnie pracuje nad swoimi powieściami, publikuje w sieci pod pseudonimem i ma już niemało fanów. Jednak fakt, że pisze erotyki sprawia, że nikomu nie mówi o swojej pasji. Bardzo podobała mi się jej postać. Nie była tworzona na siłę, nie była szarą myszką. Była za to według mnie autentyczna, nie poddawała się, a dla przyjaciół była w stanie zrobić wszystko. Kiedyś została bardzo mocno zraniona, co odbiło się na jej życiu- nie potrafi zaufać mężczyznom. Dziewczyna przyjaźni się z przystojnym a także tajemniczym Spencerem. On z kolei nie ukrywa, że przyjaźń to nie wszystko, czym darzy Dawn. Przez pierwsze strony książki widzimy starania chłopaka w przebiciu bariery Dawn. Spencer jest przezabawny, możecie mi wierzyć nie raz i nie dwa roześmiałam się na głos. Każde z nim skrywa swój sekret. Wydarzenia z przeszłości ciągną się za nimi jak cień. Chcą być razem, ale nie mogą, a może jeszcze nie chcą? Bohaterowie tej książki są niesamowici. Chemia, zażyłość, przyjaźń, cała otoczka tej grupy jest łamiąca serce. Czy Spencer dotrze do Dawn? Musicie się przekonać.


Książkę przeczytałam w jeden dzień. Styl Mony jest prosty i przyjemny, typowy dla powieści New Adult.

Lekka,
relaksująca
przyjemna
książka.


P.S. Powieść można czytać bez znajomości części pierwszej. Mimo, że jest to tom drugi to nadal zupełnie inna i odrębna historia.

Egzemplarz Wydawnictwo Jaguar

1 komentarz:

Copyright © 2014 lovemore , Blogger