3 K S I Ą Ż K I, które są w moim sercu

Są książki, które zmieniają sposób patrzenia na świat, po ich przeczytaniu chce się umrzeć albo żyć inaczej. Jeśli chce się coś zrozumieć, trzeba pytać o to ludzi albo książki. Książki też są ludźmi. Mogą pomóc jak ludzie i jak ludzie kłamią.      
R.Gallego


1
Pierwsze miejsce zajmuje moja kochana 
N o v e m b e r 9   i  C o l l e n  H o o v e r 
     
Pokochałam jej styl pisania i książki. Btw. November 9 była pierwszą książką, która kupiłam za swoje pieniądze- od niej zaczęło się kolekcjonowanie książek. Uwielbiam wszystkie jej lektury. Jednak to właśnie November 9 jest na miejscu pierwszym. Historia Bena i Fallon uwiodła mnie, lubię do niej wracać. Nawet wykorzystałam ich jako przykład do rozprawki w tegorocznej maturze, którą zdawałam w tym roku. Polecam!

2
Drugie miejsce zajmuje 
K i m  H o l d e n   i   P r o m y c z e k



Kto nie kocha książek, które sprawiają, że chce się być dobry, lepszym dla innych? Książek przy których przeżywa się każdą stronę- płacze, śmieje, wzrusza, boi... Po przeczytaniu długo żyłam historią Katie i Kelseya. Jest to książka, która porywa i nie można się od niej oderwać. Po prostu jest genialna. Kim Holden stworzyłą coś obłędnego. Wszystkim polecam Promyczka i inne książki Kim Holden, bo również są warte uwagi!



3
Trzecie miejsce zajmuje
K a t a r z y n a  O l u b i ń s k a   i   B ó g  w  w i e l k i m  m i e ś c i e


W moim zestawieniu- dzieło polskiej autorki. Książka nie jest powieścią a raczej zbiorem wywiadów z różnymi gwiazdami polskiego showbiznesu, Głównym tematem rozmów jest Bóg. Mimo, że książka o Bogu- polecam każdej osobie, nieważne w co się wierzy. No i nie wspoób nie wspomniec o tym pięknym wydaniu. Więcej o niej pisałam parę postów wstecz : recenzja Bóg w wielkim mieście



A jak u was? 
Są książki, do których możecie ciągle wracać?


10 komentarzy:

  1. Czytałam dwie pierwsze i bardzo mi się podobały. Myślę, że sama kiedyś do nich też wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także ten... ;P
    pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze dwie pozycje chciałabym przeczytać! :D O Hoover jest tak głośno, az mi głupio, że jeszcze nic nie czytałam tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie to nie czytam książek kilka razy, wyjątkiem jest Potter :D Ale teraz tak patrząc na moją biblioteczkę to może do "Nie wszystko zostało zapomniane" bym powróciła :)

    Pozdrawiam,
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "November 9" i "Promyczka" i choć obie świetne, bardziej ujęła mnie książka Colleen Hoover. Zresztą wszystkie książki autorki uwielbiam a najbardziej "Hopeless" :) Jeżeli zaś chodzi o książki, do których chętnie wracam, to własnie książki Colleen Hoover oraz seria o Harrym Potterze :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, dwie pierwsze to moje ulubione książki, więc muszę chyba sięgnąć po trzecią ;) Poza tym na mnie spore wrażenie zrobiła jeszcze "Maybe someday", również Hoover :)

    Pozdrawiam!
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Colleen Hoover już chyba zawsze będzie w moim sercu, November 9 bardzo przypadło mi do gustu a teraz It ends with us :)
    Pozdrawiam
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2017/10/it-ends-with-us.html

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie to zdecydowanie "Harry Potter" uwielbiam tą serię.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam 9 November i Promyczek 😊😊 dopisałabym do tego jeszcze książkę "Zanim się pojawiłeś" 😊😊 tamtej trzeciej książki nie znam, ale skoro piszesz że warto to przeczytam😊 pozdrawiam i zapraszam do siebie zaczytanaolaakochaczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przeczytałam ani jednej książki Hoover ;) Nie mam czasu, by się za nie zabrać ;(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 lovemore , Blogger