Tam dokąd zmierzamy


Chwile przychodzą i odchodzą; są jak szybkie przebłyski czasu. A jednak mogą mieć największy wpływ na nasze życie.



 
      Bohaterami Tam dokąd zmierzamy są Charlotte i Ike. Powiem Wam szczerze! Nie da się ich nie lubić. Obydwoje mają swoją dramatyczną przeszłość. Książka zawiera otoczkę magiczną. Charlotte po tragicznym wypadku, po którym pojawia się u niej dar- dar widzenia duchów. Ten fakt sprawia, że dziewczyna zachowuje się jak wariatka, ponieważ nikt inny ich nie widzi. Ike, tutaj autorka mnie zabiła zabijając tego bohatera. Uwielbiam jak mężczyźni w książkach są tacy wspaniali, tacy dobrzy, a Ike był niesamowity!


Tam dokąd zmierzamy ujęła moje serce. Jest to romans, miłość nietypowa i smutna. Powiem Wam, że w pewnych momentach byłam w szoku jak autorka potoczyła akcje. Uwielbiacie książki, które mają w sobie coś co sprawia, że po przeczytaniu myślę o nich i żyję nimi. Tak jest w tym przypadku. Powieść ta jest taka ciepła, opowiada o poświęceniu dla bliskich, o tym, że dla kogoś nam ważnego można zmienić wszystko.
Samobójstwo to wyraz egoizmu. To policzek wymierzony tym, którzy umarli, choć chcieli żyć

Kocham książki, które są przepełnione cytatami! Tu jest ich milion!
Książkę musicie przeczytać!





egzemplarz wydawnictwo niezywkłe

3 komentarze:

  1. Kocham tę książkę! Tak mocno mnie chwyciła za serce... zdecydowanie jedna z lepszych, które przeczytałam w tym roku! :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam ale jak widzę dużo straciłam :D
    Krótka ale ciekawa recenzja- takie najlepsze :*

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię książki wpływające na emocje! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 lovemore , Blogger